Saturday, 28 July 2012

Keliru Memilih Cita-Cita

Masih tiada cita-cita. Teringin nak jadi designer. Tapi tak tau nak jadi apa. Warghh!! somebody saveeee meeeee~ (lagu smallville) hahahaXD! Saya minat seni. Tapi ada pulak orang kata "seni tu tak boleh jamin masa depan", "seni ni susah lah nak dapat kerjanya". Macam-2 yang saya dengar.

GRAFIC DESIGNER? Bukan ke sekarang dah ramai grafic designer. And sekarang grafic designer lebih cenderung kepada fotografi.

FASHION DESIGNER? Ya Allah, saya mana lah reti nak berfesyen ni. Sekadar komen cara pemakaian orang boleh lah. Ni nak kena reka baju baru. Menjahit tak ada masalah sebab saya cadang nak belajar menjahit lepas SPM. Sebelum dapat result.


INTERIOR DESIGNER? Minat juga. Menarik tapi susah. Hmm, tak pastilah.


LANDSCAPE DESIGNER? Pun tak pasti. Serius! Saya keliru pilih cita-cita. :(







No comments:

Post a Comment